Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 29 september 2009

In de kerstsfeer



Ik weet niet wat ik vandaag heb. Ik zit helemaal in de kerstsfeer. Het zal wel komen omdat het een donkere dag is. Ik heb namelijk vandaag heerlijk een aantal kerst kaarten gemaakt. De foto hierboven is een digitale stempelafdruk. Kijk maar eens op pollycraftdesigns. Super handig zo'n afdrukje want je kunt ze in word groter en kleiner maken of er een textje bijzetten. Hebben jullie vragen stel ze gerust.

Groetjes,







1 opmerking:

  1. Annemieke Buijze7 oktober 2009 om 14:27

    Je hebt er zin in zeg!
    Leuk hoor dat je zo creatief bezig bent. Succes ermee!!

    Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note