Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 24 oktober 2009

Sure cuts a lot

Voor degene die een cricut hebben (of willen aanschaffen) hier misschien een leuke tip.Via deze link svgcuts kun je namelijk software downloden voor je cricut waarmee je alle fonds die je al op je computer hebt staan kunt uitsnijden. Maar dat is niet alles ze geven namelijk regelmatig gratis cutfiles weg die je kunt downloden. Ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen voor de kosten van de software en hoe het werkt. Ik heb er geen spijt van gehad en werk er veel mee. Daarbij komt ook nog dat je de dure cartrige niet meer hoeft te kopen. Je hebt er namelijk maar 1 nodig en die heb je als het goed is bij je cricut gekregen.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Hoi Diana,
    ik kan de link voor Sure cuts a lot niet vinden :)
    Zou je hem even willen doormailen?
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note