Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 7 februari 2010

Jaaaaaaa! mijn eerste award.

Ik heb mijn eerste award gekregen van An Zeelmaekers
Dank je An.
Ik begrijp dat ik dan 7 dingen over mezelf moet vertellen.
Nou daar komt tie:
- Dit jaar word ik 40 jaar.
-Ik ben aan de lijn en op dit moment 3 kg kwijt.
- Ik ben pas een webwinkel begonnen.
-Ik ben een christen in heel mijn hart en ziel.
-Ik heb 2 kinderen waar ik ziels veel van houdt.
-Ik heb een geweldige man waar ik ook ziels veel van houdt.
-Ik ben het gelukkigste mens ter wereld.

En aan deze 7 mensen wil ik graag de award geven:
-Anne-Marije
-Marjan
-Jolara
-Amanda
-Ellen
-Gea
-Jolanda
Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Gefeliciteerd met je Award!!
    Bedankt voor je lieve complimenten op mijn kaartjes.
    Ohhhh voel me zeer vereerd dat je de Award aan mij doorgeefd. Bedankt meis!!
    Doet een mens toch goed als je een Award krijg.. ik zie het als waardering voor mijn creaties.

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award. Wat lief dat je hem aan mij doorgeeft. Ik zal hem zo meteen in mijn sidebar zetten.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je award!! Had hem al wel, maar vind het altijd een eer om er 1 te krijgen, dank je!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat ik de award van je krijg, heel erg bedankt. Zet hem er bij ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award En wat lief dat je hem ook aan mij doorgeeft...dank je wel.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diana, gefelicteerd met je 1e Award, wat leuk! En wat lief dat je aan mij hebt gedacht, neem em met veel plezier mee!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note