Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 24 december 2010

Vervolg workshop Cards Only

Hoi allemaal,

Een tijdje terug heb ik een berichtje, namens een kennis van mij, op mijn blog gezet over een workshop in Oude Tonge gegeven door Cards Only. Inmiddels heb ik een datum door gekregen.
De workshop is op 22 januari en begint om 10.00 uur tot 14.00 uur. De kosten zijn €50,- dit is inclusief alle materialen en lunch. Het is de bedoeling dat je zelf je basis materialen meeneemt zoals lijm, snijmat, mesje, potlood e.d. 
Je kunt jezelf nog opgeven bij:
Ada Klem
telefoonnummer: 0187-651310
Ik hoop jullie te zien op 22 januari.

Lieve groet weer en een hele fijne kerst,

Diana.

2 opmerkingen:

  1. gaaf meis ik kom ook :D:D weet jij of dit ook inclusief materiaal is enzo? en wat je zelf mee moet nemen? ik had ada al gemaild naar kreeg geen gehoor, misschien kan ji jeven contact met me opnemen
    p.kleijn9@upcmail.nl

    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana.

    Ik wens jou en je gezin een heel goed en fijn kerstfeest en een gezond en creatief 2011.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note