Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zondag 30 januari 2011

Inkleuren met distress

Hoi allemaal,

Tussen het hoesten en proesten door toch nog een kaartje gemaakt. En wat was dit een leuk kaartje om te maken. Ik kleur altijd in met derwent maar nu heb ik een keer ingekleurd met distress inkt van Tim Holtz. Ik geloof dat ik er een verslaving bij heb. De kinderen vonden het net een uitgeprint plaatje.
Het stempeltje is van The Greeting Farm.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:


De producten die ik heb gebruikt zijn:

 Ik heb een mal gebruikt van Nellie Snellen
Het papier is van V&A Hanoverian
Lieve groetjes,

Diana

4 opmerkingen:

  1. schitterend gemaakt. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Diana.
    Prachtig ingekleurd superrrrr

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is prachtig gelukt hoor, ik vind het wel lastig hoor met Disstresinkt. groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Diana, wat een geweldig mooi kaartje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note