Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 15 april 2011

Workshop zelf roosjes maken.



Vinden jullie ze ook zo leuk die roosjes. Maar ja, je zult maar geen cuttlebug o.i.d. hebben, en dan.....? Dan maak je ze lekker zelf! Heel handig om je restjes papier op te maken. Nou ja, op? Ik heb een koffer vol met restjes dus ben ik wel even bezig met roosjes maken.
Wat heb je nodig:

 

Knip, uit de losse hand, een cirkel uit het papier.


Knip van de cirkel een spiraal. Hou het begin met je pincet vast en ga draaien.
Nu mag je de pincet eruit halen en het roosje los laten zodat het roosje een beetje een losse vorm krijgt.


Op het laatst hou je een rondje over die je gaat gebruiken als dekseltje om de roos mee dicht te lijmen.
Ik heb er als laatste een plakparel in geplakt.


Ik hoop dat jullie iets aan deze beschrijving hebben en er leuk mee gaan freubelen.
Nog even ter herinnering:
In mijn webwinkel hou ik een wedstrijd wie maakt de leukste lente kaart. Doen jullie ook gezellig mee? Mag van alles zijn, 3-D, stempelen, doosjes, tasjes maakt niet uit. Doe gezellig mee en wie weet win je wel die handige strikjesmaker met 13 meter verschillende kleuren satijn lint.

Heel fijn en zonnig weekend,

Diana.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Diana,
    Echt super deze werkbeschrijving. Ga er meteen mee aan de slag. Bedankt hoor.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,

    Wat een ontzettend leuk idee zeg, om zo je restjes op te maken, ik ga het ook proberen!

    Dank voor de duidelijke uitleg.

    Groetjes, Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat attent om dit idee te geven.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super bedankt voor de roos uitle, wie gad gedacht dat zoiets moois zo simpel kon zijn, ik ga het vanaaf uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note