Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 25 oktober 2011

Charms


Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het echt weer om lekker bij de kachel met een kop koffie te knutsellen.
Vandaag hebben we weer nieuwe producten binnen gekregen.
Er zijn weer een aantal kleuren Bazzill Cardstock binnen gekomen.
En ook hebben we aan het assortiment toegevoegd de Heat tool, embossing poeder en Tim holtz distress clear embossing inkt. Kijk in de webwinkel voor een filmpje.
En wat vinden jullie van deze Carms?
Klik HIER om naar de webwinkel te gaan.
Zaterdag 29 oktober sta ik weer met de webwinkel in Diekhuus te Middelharnis
van 10.00 tot 16.00 uur.
en
Zaterdag 5 November sta ik in Pand Vollenhoven te Melissant van 10.00 tot 15.00 uur.
Voor meer info mail me gerust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note