Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 13 oktober 2011

Just a Note op You Tube



Knutselen jullie lekker met me mee? Het is een heel simpel, maar o zo leuk om te maken,
geld tasje.
Dit is voor mij mijn eersten filmpje dus ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie een berichtje achter zouden willen laten.
Als jullie het tasje ook gaan maken en je wilt hem aan me laten zien, mail de foto gerust aan mij door. Ik vind het altijd erg leuk om te zien wat jullie zoal maken.

5 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje en een erg leuk geldtasje, ga het zeker eens maken.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, mijn complimenten!!! Je eerste filmpje en super dattie is!
    Wat een leuk geldtasje! Ik ga 'em ook proberen!!!!!!!!!!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk geldtasje diana, hoe kom je op het idee.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana,

    Wat een leuk tasje en je filmpje is ook super leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaartenmaker (Ria)14 oktober 2011 om 18:51

    Leuk tasje Diana
    Goed gedaan en dan voor de eerste keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note