Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 14 oktober 2011

Tip Cuttlebug, Double Do etc.

Hoi allemaal,

Ik kreeg net een tip door van een klant. Het betreft stof/lint bewerken in je cuttlebug, Double Do etc.
Kijk maar eens op An haar blog. Daar laat ze zien hoe mooi dat is.
An maakt trouwen prachtige vintage creaties. Ookal zou je geen cuttlebug of Double Do hebben, het is zeker de moeite om even een kijkje bij haar te nemen.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke tip!! Ik had geen idee, dat je ook stofjes kunt gebruiken om te embossen...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dze post en ik ben er wel trots op.
    kom gauw weer op je blog kijken en bedankt voor de lieve complimentjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note