Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 22 november 2011

Inkleuren met Distress Inkt Deel 1 & 2






Ik heb net 2 filmpjes op YouTube gezet.
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen en natuurlijk een berichtje achter laat ;-)
Ik laat in de filmpjes zien hoe ik inkleur met Distress inkt.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Diana, hartelijk bedankt voor deze filmpjes! Je brengt het heel duidelijk over!!! Het is leuk om naar te kijken en ik ben aangestoken dus ga ik vanmiddag het ook proberen!!
    Ik hoop volgende week de kaart te showen die ik ermee ga maken!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zijn twee hele duidelijk filpjes diana denk dat een heleboel kleurders met mij hier heel erg blij mee zijn
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke filmpjes hoor :)
    heb me geabonneerd op je kanaal, ik maak zelf ook filmpjes :)

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note