Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 19 november 2011

Kerstkaart

Ik heb prachtig scrappapier binnen gekregen en daar zat ook dit kerstpapier bij.
Het was net de reclame van Zalando hier toen de doos binnen kwam ;-) Ik kon ook niet wachten om er mee aan de gang te gaan. Op de foto lijkt het papier net een beetje meer naar het rood maar in het echt ziet hij er zo uit, meer naar het paars.

Het stempeltje heb ik ingekleurd met Distress inkt. Het kalendertje kun je hier vinden en de roosjes hier.
Het kalendertje heb ik zo opgeplakt dat de ronde kaart niet omrolt. 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Diana wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    En inderdaad het papier is prachtig.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kerstkaart !

    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart hoor zo met de kalender diana
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Ik scrap al een poosje, maar heb nu net het inkleuren van stempels ontdekt...probeerde het eerst met aquarel potloden en water en kwastje...werd niks. Ben ik gaan kijken wat er meer mogelijk is, dacht ik aan copics...maar zooo duur...toen kreeg ik een tip over kleuren met distress....super!!! Morgen plaats ik mijn eerste met distress ingekleurde stempel-kaart op mijn blog.
    Wat is dat gaaf zeg!!
    En met een beetje geluk krijg ik morgen m'n bestelling vanuit jou webshop binnen (ik kan niet wachten!!) en heb ik 6 kleuren distress. Blij dat ik jarug ben ik december...nog meer distress hihi.
    En wat een supersnelle service van jou zeg, en een heerlijk overzichtelijke webwinkel, echt fijn! Compliment dus ;-))
    Groetjes Hilde

    P.s Ik doe niet mee aan je give away, maar ben wel voger geworden, en zou het leuk vinden als je ook een keertje bij mij langs komt waaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note