Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 30 december 2011

Just a Note bestaat 2 jaar. 12% korting!!!

Just a Note bestaat vanaf 1 januari 2012 officieel 2 jaar!!!!
En uit de grond van mijn hart wil ik jullie bedanken. Want mede dank zij jullie is Just a Note geworden wat het nu is.
Wat is begonnen met wat lintjes en bedeltjes is, nu 2 jaar later, uitgegroeid tot een druk en goed lopend bedrijfje waar ik fulltime mee bezig ben.
En ook de leuke contacten die ik met sommige van jullie heb, daar kan ik echt van genieten. De leuke gastenboek reacties en reacties op mijn Blog, heerlijk!
Ja, ik heb echt 2 jaar terug de juiste beslissing genomen.

Korting 12%

Ik wil jullie bedanken en dat doe ik met jullie vanaf vandaag tot en met 2 Januari 2012 een korting te geven van 12% op jullie bestelling. Deze geldt alleen niet op de map ***Opruiming*** en op de map KERST 20% KORTING. Natuurlijk kunnen jullie uit die mappen wel bestellen maar daar zal dan geen korting over worden verrekend omdat daar al een fikse korting op zit.
Jullie hoeven geen code in te vullen. Ik haal de korting er handmatig van af. Als ik de bestelling heb klaargemaakt dan krijgen jullie een mail met de korting ervan af.

Beste Wensen

Verder wil ik jullie veel liefde, geluk en bovenal veel gezondheid toewensen voor het nieuwe jaar.

Liefs, Diana
http://www.justanote.nl/

2 opmerkingen:

  1. Hoi Diana,

    Gefeliciteerd, alweer 2 jaar ! Superblij dat Just a Note zo goed loopt, je hebt het verdient !
    Fijne jaarwisseling, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve diana , jullie bestaan dus alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd toch hard he, ik ben blij voor je dat het zo super goed loopt. Ook jou wens ik een supergoede jaarwisseling
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note