Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 21 januari 2012

Klittenband Rondjes


Zaterdag 28 januari sta ik weer van 10.00 uur tot 16.00 uur in het Diekhuus te Middelharnis.
Deze week zijn er weer leuke, mooie en handige producten binnen gekomen.
Waar ik zelf zo heel blij mee ben zijn deze klittenbandrondjes.
Zoals sommige van jullie wel weten heb ik een YouTube filmpje gemaakt waar ik een geld tasje in maak. Deze sluit ik met een stukje klittenband. Maar het is natuurlijk veel mooier om dat met deze rondjes te doen. Er zitten 60 klittenbandjes in de verpakking voor maar €3,49 Dat is dan maar €0,05 per sluiting!!!
Ook zijn er een aantal soorten (organza) lint binnen gekomen ook wat 3D en nostalgische plaatjes (leuk voor je vintage creaties)
Kijk voor nog meer nieuwe producten HIER.
Kijk ook eens in de map ***OPRUIMING*** voor leuke kortingen.
Fijn Weekend,

Diana.





1 opmerking:

  1. Dat is nog eens handig. Ik ben een handtas aan het ontwerpen en daar heb ik .... klittenband bij nodig !
    Ik ga gelijk een bestelling doen ;)
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note