Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 27 maart 2012

Design Team Lid

Met trots wil ik jullie voorstellen aan Anneke.
Ik ben al een tijdje volger bij Anneke en vind haar creaties helemaal geweldig en heb haar daarom gevraagd om Design Team lid te worden van mijn webwinkel Just a Note. Ik was zo blij dat ze terug mailde en positief daarop reageerde.
Anneke maakt prachtige vintage creaties. Ga maar eens kijken op haar Blog en maak kennis met haar geheel eigen stijl.
Welkom Anneke bij just a Note.



5 opmerkingen:

  1. wat een lieve post heb je aan mij gewijd Diana en ik ben er dan ook heel trots op om designer voor je te zijn.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moiie creaties maakt ze, ben benieuwd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana,

    Ik kan me goed voorstellen dat je Anneke hebt gevraagd voor Designer. Ze maakt inderdaad prachtige vintage creaties.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Anneke, je maakt echt super leuke kaartjes dus dat komt vast en zeker goed!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En terecht dat je Anneke als designer hebt gevraagd, ben even op haar blog wezen neuzen en wat een pracht dingen, helemaal mijn stijl dus daar moet ik zo ook even snel volger van worden :-)..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note