Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 25 mei 2012

Nieuw in de webwinkel

Ik heb verschillende teksten en blaadjes van Marianne Design binnen gekregen.



En verschillende borders van Joy!

 Vandaag en gisteren zijn er weer een aantal nieuwe producten binnen gekomen en een aantal producten weer aangevuld die op waren zoals de Bowdabra en het Crispy Lint.
Morgen sta ik weer met mijn webwinkel in het Diekhuus te Middelharnis van 10.00 tot 16.00 uur.
De voorraad vanaf morgen klopt dan niet meer. Maandag tel ik de voorraad weer en is aan het eind van de dag de webwinkel weer op voorraad.
Ook is het mogelijk om te bestellen via de webwinkel en dat je het ophaalt in het Diekhuus. Zo ben je in ieder geval verzekerd van je bestelling. Geef dit dan even bij de opmerkingen in de bestel procedure aan.

Kijk voor alle nieuwe producten in de webwinkel.

2 opmerkingen:

  1. Leuk Diana, die teksten kreeg ik vandaag ook.
    Ik kan ze dus leuk op een kaart voor jou gaan gebruiken, de blaadjes heb ik ook, maar die je laat zien net niet. Heb jij de andere blaadjes ook?
    Lieve groetjes ik wilde net iets gaan maken, maar het is zo warm in mijn hobbyhoekje.
    lieve groetjes hennie.
    p.s. veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana, vandaag is de tekst "Veel Geluk" te zien op een tasje wat ik met het mooie EP papier en craftpapier gemaakt heb.
    De nieuwe Bowdabra kwam goed van pas om de strik te maken.
    Hier is de link:
    http://hensmade.blogspot.com/2012/05/in-het-tasje-zit-een-nieuwtje.html
    Lieve groetjes op deze prachtige Pinksterdag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note