Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 19 juli 2012

Ik heb GEWONNEN!!


Deze prachtige stempel van magnolia heb ik vandaag gewonnen bij de Scrapkraom
Ik win noooooooit wat dus ik was heel erg verrast toen er een mailtje kwam met de mededeling dat ik heb gewonnen.
Kijken jullie vooral even bij de Scrapkraom want ze verloten nog een prijsje waar je nog mee mee kan doen.
Carin en Agnes maken ook schitterende creaties dus het is sowieso de moeite waard om eens een kijkje op hun blog te nemen.

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gewonnen hebt !
    Gefeliciteerd, goed begin van de vakantie hihihi

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Ik kreeg er ook een van ze voor mijn verjaardag!! Lief he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Ik had de Starlight Tilda gewonnen en was ook zéér aangenaam verrast :-) Binnenkort een post hierover, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat een leuke en vast een goed teken want vliegeren doe je buiten.
    wat een gepriegel vanaf mijn nieuwe phone op de comp gaat het sneller, hihi maar ja alle begin is moeilijk.

    GroetjesThea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi diana
    van harte gefeliciteerd met het winnen van de give away
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, Diana. Veel plezier met deze leuke stempel.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat leuk GEFELICITEERD Diana!
    Ik ben benieuwd naar je creatie.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd diana
    veel plezier ermee
    liefs debo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk Diana, gefeliciteerd!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je gewonne hebt diana.
    het is een super leuke stempel.
    geniet van je welverdiende vakantie en tot gauw.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note