Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 15 oktober 2012

Kerstslinger.....



Vanmorgen tijdens een bakje koffie een blogrondje gedaan. Op het blog van Noor Design! stond een heel leuk vlaggetje, bij mij kwam gelijk het idee om hier ook iets mee te gaan doen en dan in kerstsfeer met materialen uit de webwinkel van Diana.
Ik heb een malletje gemaakt van het patroontje wat op de site staat en deze vier keer uit kraftkarton geknipt. Hierop heb ik designpapier geplakt van Papermania Home for Christmas.
Op alle vier de vlaggetjes een stukje kant geplakt en onderaan een stukje rood geruit lint. In het midden een leuk metalen hangertje en deze bevestigd met een parelbrad. Op de hoekjes eyelets gedaan en hier doorheen bakerstwine met tussen elk vlaggetje een belletje welke een vrolijk twinkelgeluidje geven. Alle gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij Just a Note. Het leuke aan de het vlaggetje is dat je ze voor veel doeleinden kunt gebruiken, dus ik denk dat er binnenkort nog wel iets volgt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstslinger vinden en alvast bedankt voor de leuke reacties.
Voor straks eet smakelijk en een fijne avond!



5 opmerkingen:

  1. Super idee ! Die belletjes ertussen vind ik echt schattig.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Thea, ziet er super gezellig uit met dat prachtige papier en de belletjes zijn een enig detail!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor.
    Ik heb op mijn blog al 2 van die vlaggenlijntjes staan.
    Gemaakt voor verjaardagen.
    Binnenkort komt er 1 voor een geboorte, ligt al klaar, het wachten is nu op de baby, hi hi.
    Die Kerst slinger is ook een heel erg leuk en goed idee.
    Die lijntjes kun je echt voor ALLES gebruiken.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Diana ik vind het een prachtige slinger, leuk idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig Thea!!!
    De kleuren zijn ook zo mooi.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note