Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 30 november 2012

Challenge #5 (gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot 30 November.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.
We gaan weer lekker verder met de volgende Challenge.
 Deze maand is de opdracht "Maak een kerst easelcard"
Hij mag alle vormen hebben die er bestaan als het maar een easelcard is.
De kleur mag je ook zelf bepalen maar het moet wel duidelijk een kerstkaart zijn. 
 
Er zijn wel een aantal regels aan de Challenge verbonden.
Hou je hier echt aan anders kun je helaas niet meedoen om in aanmerking te komen voor de prijs.

* Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
* Link naar je creatie, niet naar je gehele blog
* Link terug naar deze blog in je bericht.
*Plaats de foto van het prijsje in de sidebar van je blog met een link naar mijn blog.
*Plaats je naam en de link naar je creatie bij de blauwe kikker helemaal onder aan dit bericht.

De Challenge loopt tot 30 November 23.59 uur.
Dit is de prijs waar jullie deze maand kans op maken.
Paperpad van Papermania - Home for Christmas 15,2 x 15,2 .

 
Dit zijn de producten die zijn gebruikt voor de easelcard.
Het patroon komt uit het Hobbytopper boekje "Kaartromantiek"

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Diana,

    Een leuke uitdaging weer voor iedereen en ik hoop dat er veel mee gaan doen, de kaart die je laat zien vind ik ontzettend mooi. Zou nooit in mij opgekomen zijn om een huisje te maken. Super!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een beeldschoon voorbeeld voor de leuke nieuwe challenge!
    Annemarie en Merit proficiat met het winnen van de vorige en wow deze prijs is helemaal geweldig dus ik ga zeker mee doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende easelcard is dit, zo leuk met alle details,,
    en nu lees ik (terwijl ik dit berichtje type bij Irene) dat we gewonnen hebben bij de vorige challenge!!!!!!!
    ga je snel ons adres mailen, wow wat een prachtige prijs bedankt alvast!!!
    En voor de challenge van november gaan we ook proberen mee te doen.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke inspiratie!
    Het spettert van mijn scherm af.
    Als dit geen geweldige uitdaging is?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Diana

    Ik vind het weer een leuke challenge, ik ben meteen aan de slag gegaan.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke uitdaging hoor;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana,

    Ik ben nu volger hoor, toen ik het de vorige keer wilde doen lukte het niet dus later helemaal vergeten, maar sta er nu bij ;-)
    Leuk dat je ook volger bent geworden bij mij.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Diana,
    Wat een leuke challenge. Een easelcard blijft toch altijd leuk om te versturen!
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge, ik vind je easelkaart erg mooi, ik maak ook graag easelkaarten, je kunt er zoveel op kwijt. Ik ben volger van je blog geworden omdat ik er door een ander opmerkzaam op werd gemaakt.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Diana,

    Zal ook een kaartje plaatsen bij je leuke challenge.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk is dit Diana.
    en dan gevuld met lekkere chocolaatjes.
    ze kunnen met dit super gave voorbeeld weer aan de slag en ben benieuwd naar de creaties van deze mensen.
    fijn weekend en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note