Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 22 december 2012

2 Kerstkaarten...

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier regent het al de hele dag.
Maar dat geeft helemaal niets want ik heb vanmiddag heel de middag lekker zitten knutselen.
Deze kerstkaarten zijn alvast weer voor volgend jaar.
Lekker nostalgisch, daar hou ik van.
Ik hoop wel dat ik dit jaar meer dan 10 kerstkaarten ga maken.
Alle producten kunnen jullie weer vinden onder aan dit blogbericht. 
 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hoor !
    Hou dit vol, elke maand minstens 2 kerstkaartjes maken, dan heb je er aan het eind van 2013 zéker meer dan 10 LOL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,

    Het zijn weer 2 hele mooie kerstkaarten en zo kom je er wel hoor hahahaha.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag ze net op FB voorbij komen en vind ze allebei beeldschoon! Heerlijk deze nostalgische stijl.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaarten met die plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn heel leuk geworden Diana en met mooie vintage look.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi werk Diana!
    We moeten altijd wat te wensen houden hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Diana wat een schitterende kerstkaartjes,
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2013 toegewenst.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note