Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 14 februari 2013

Candy wrappers en waxine doosjes





Volgens mij wil ons DT lid Anneke ons vandaag inspireren voor de Challenge op ons blog.
Het Thema is namelijk "Maak een Doosje" en kijk eens wat een schitterende doosjes ze heeft gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie weer van deze prachtige creaties vinden van Anneke.
Alle producten die Anneke heeft gebruikt kunnen jullie weer vinden onder aan dit blog bericht.
 


4 opmerkingen:

  1. het staat er weer prachtig op Diana.
    ennuh , misschien inderdaad wel inspiratie voor de dames.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creaties weer en wat een leuke challenge, ga me daar vandaag denk ik maar eens aan wagen

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende doosjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note