Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

vrijdag 31 mei 2013

Challenge #11 (Gesloten)

Dit bericht blijft bovenin staan tot 31 Mei.
Scrol voor nieuwe blog berichten naar beneden.
 
 
Alweer de 11e Challenge bij Just a Note...
Het thema deze keer is:
 
"In Mei leggen alle vogels een ei"
 
In je kaart moet dus een vogeltje verwerkt zijn.
Denk aan een snijmal (Marianne Design?) Stempeltje, Bedeltje of net als bij Anneke verwerkt in je scrappapier.
 Pion Design heeft vaak ook vogeltjes in hun scrappappier verwerkt ;-)

Ons DT-Lid Anneke heeft deze kaart gemaakt om jullie een beetje op gang te helpen.
 
Wil je meedoen met de Challenge?
Hou je dan goed aan deze regels anders gaat het
prijsje aan je neus voorbij ;-)
 
* Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
* Link naar je creatie, niet naar je gehele blog
* Link terug naar deze blog in je bericht.
*Plaats de foto van het prijsje in de sidebar van je blog met een link naar mijn blog.
*Plaats je naam en de link naar je creatie bij de blauwe kikker helemaal onder aan het bericht.
Weet je niet hoe je moet linken naar je creatie en niet naar heel je blog?
Kijk dan even bij de regels daar leg ik het uit.
 
En... je mag zo vaak als je wilt meedoen.
De Challenge loopt tot en met 31 Mei 23.59 uur.

Ons DT-Team en ik kiezen de winnaar weer  uit dus doe jullie uiterste best ;-)
Dit is het prijsje waar jullie deze maand kans op maken.
(Zet hem in je sidebar!!!)

 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Nou, Plony is met recht een winnaar. Wat een prachtige kaart. De nieuwe challenge is ook weer leuk. Moet nog even nadenken wat ik kan maken, maar heb ik iets moois,dan doe ik weer mee.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging is dit!
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey zie ik een mooie just a note kaart staan , echt prachtig !!
    Vogels spreken mij erg aan ,vooral nu in mei , Plony proficiat met je prijs je kaart is schitterend hoor.

    Fijn weekend allemaal liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke uitdaging is dit! en Plony nog van harte met je mooie Beatrix kaart.
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een erg leuke challenge, misschien omdat ik wel iets met vogels heb.
    Heb er al een aantal weggestuurd dit voorjaar Je wordt er vrolijk van.
    Ik heb vandaag zaterdag 4 mei een tweede kaart gemaakt, maar ik krijg hem niet geplaatst ????
    groetjes leny w 2

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaart is er gemaakt.

    En wat een leuke challenge, heb mijn kaartje zojuist toegevoegd.

    Iedereen veel succes met de challenge, er staan al prachtige kaarten tussen...

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal,
    Ik heb zaterdag een kaart proberen e plaatsen, nummer 2, dus maakte een nieuwe vogelkaart, maar krijg hem weer niet geplaatst.
    Dus op zaterdag 4 mei en maandag 6 mei, staan er kaarten om met jullie challenge mee te doen. Hoe ???
    groetjes leny wFijne zomerddagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. met enige regelmaat kom ik dit blog in berichten tegen, nieuwsgierig geworden ben ik toch maar eens gaan kijken en gelijk volger geworden en als het een beetje meezit probeer ik ook mee te doen aan de challenge voor deze maand, ziet er erg leuk uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Diana en team,
    Leuke challenge hebben jullie,prachtige voorbeeldkaarten, ik doe graag mee..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart, mooi plaatje gebruikt beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk blog
    ben gelijk volger geworden
    en zal proberen om met de challenge mee te doen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke uitdaging met de vogeltjes in Mei...Ik heb ook weer heel graag er een kaartje voor gemaakt en geplaatst...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja hoor ik heb mijn kaartje klaar en geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Diane Ik krijg geen genoeg van het vogeltjeskaarten maken. Maar nu is het de laatste. Ik heb er geloof ik nu 10 gemaakt
    gr en succes met alles, leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat staan er alweer mooie kaarten op je blog. Leuk thema. Ik heb ook juist mijn kaart geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht dat ik mijn kaart hier al geplaatst had, maar zie hem er niet tussen staan. Plaats ik hem nogmaals.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note