Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

dinsdag 7 mei 2013

Forever Friends...


Vandaag een DT-kaartje voor Hobbywebwinkel Just a Note.
 
 
De basiskaart heb ik gemaakt van craft en het designpapier is een hele leuke serie van Forever Friends, mooie zachte kleurtjes.
Deze keer een babykaartje met een stempeltje van Eline Pellinkhof evenals de tekst.
Verder heb ik gebruik gemaakt van crispylint en satijnlint waarop ik een acrylbloemetje heb geplakt. De hartjes van de bloemetjes op de bloempot zijn strass-steentjes en de bloem linksboven gemaakt van vilt met een Crealies stansje met in het midden een witte brad.
Op de ronde cirkel nog twee veiligheidsspeldjes van Marianne Design.

Ik heb weer met veel plezier deze kaart gemaakt als DT-lid van de webwinkel van Diana.
 


Fijne dag!


3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note