Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

donderdag 15 augustus 2013

Handmade for you ...


 
Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, gemaakt met het prachtige papier van Pion,
Vintage Garden, het is zo fijn om mee te werken..
Ik heb een plaatje geprint op stempellinnen en op een Noor embossingmal geplakt..
Natuurlijk heb ik kant gebruikt (uit eigen voorraad) en seambinding, vastgezet met een brad en er
een ornamentje aan gehangen, dat ik heb bewerkt met gesso..
De parelpin nog extra mooi gemaakt met extra kralen en een spacer..
Ik heb de nieuwe set mallen van MD gebruikt, Lr0280, prachtige hoekjes zijn het en de grootste mal heb ik als een border gebruikt en bewerkt met Distress Ink, Tattered Rose..dat gaat heel handig met de blending tool van Tim Holtz..
Deze set van MD, staat niet in de webwinkel, maar Diana kan ze wel voor je bestellen .. er zit ook nog een leuk hart bij..
De tekst is gemaakt met de Collectables 1324, stempels en mallen, zitten in één set..
De vlinder komt ook uit het DP, verder de kaart nog afgewerkt met plakparels, roosjes, hartjes etc..
Misschien krijgen jullie weer wat  inspiratie en...binnenkort komt er weer een nieuwe serie papier van Pion
Wintertime in Swedish Lapland..ik kan niet wachten..

Wens jullie allemaal een fijne dag,
 
 liefs en groetjes Ans
 
 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met hele mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit geworden! Zelf ben ik ook helemaal weg van dit pion papier. Mooi romantisch geheel zo.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diana en Ans het is weer een topper! en ik ben al op je blog geweest.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart ☺

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note