Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

woensdag 4 december 2013

Clean & Simple Christmas Cards...


Vandaag wil ik jullie een paar simpele kerstkaartjes laten zien.
Ik begin ieder jaar weer te laat met mijn kerstkaartjes en deze zijn zo leuk maar heel simpel om te maken en zo maak je er heel wat op een avondje en zo maak je gelijk je restjes op...


Dit is weer het recept voor deze kaarten:


9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg leuk! Bedankt voor de ideetjes!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd heel eenvoudig en simpel en toch ook heel mooi en chique. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Diana, klein, fijn, CAS en CUTE!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, simpel en toch sjiek !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk hier kunnen we wat mee, dan is de schade van te kort kerstkaartjes nog in te halen, hihi. BEDANKT Diana en ik sluit me helemaal aan bij Irene! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Diana,

    Ze zijn echt supergaaf! Het is zo leuk om kleine kaartjes te maken, ben er zelf ook mee bezig. En zoals je zegt snel klaar. Ik maak bijpassende envelopjes op de scorpal van 11x11 van iets dikker printpapier (koop ik bij onze plaatselijke boekhandel).

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw, wauwie. Wat zijn ze leueueuk!
    Helemaal geweldig. Lekker eenvoudig. I Love it.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een top idee!
    Erg leuk.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note