Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

maandag 16 december 2013

Deel, volg en like...


Op Facebook geven we deze 2 embossing folders van Sizzix weg.
Wil je daar ook kans op maken ga dan naar de Facebook pagina van Hobbywebwinkel Just a Note 
Bij 425 volgers gaat hij eruit...zou het nog lukken voor de kerst?


1 opmerking:

  1. Jammer dat velen van blogs ook naar Facebook gaan..... Ik heb mijn blog die ik bijhoud en de blogs die ik volg dus voor mij geen Facebook. Dat alles kost extra tijd die ik graag wil overhouden om te freubelen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note