Wegens overname van de webwinkel is dit blog niet meer actief... Wil je mij toch blijven volgen? Kijk dan op mijn nieuwe blog: creatiesvanjustme.blogspot.nl

Het nieuwe Blog van Just a Note kun je hier vinden... Kijk hier voor de webwinkel.

zaterdag 1 februari 2014

Winnaar Challenge #18...


Wat een hoop inzendingen hadden we deze maand, wel meer dan 60 deelnemers! 
Roze gaat jullie blijkbaar heel erg goed af ;-) 
Maar uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is deze keer:


Van harte gefeliciteerd Tineke. 
Als je het leuk vind dan mag je voor de maand Maart Gast Designer zijn en natuurlijk mag je de banner dat je de winnaar bent plaatsen op je eigen blog... (Hij staat aan de rechter kant)
Stuur je me even een PBje met je adres gegevens zodat ik weet waar ik het prijsje naar toe kan sturen?

Iedereen weer heel erg bedankt voor het meedoen. We genieten altijd weer erg van de mooie en creatieve inzendingen. We gaan ook weer door met een nieuwe Challenge en deze keer is de opdracht...

"Stempeltje inkleuren"


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tineke je kaart is ook prachtig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Tineke met je winnende prachtige kaart!
    Super leuk om gast designer te mogen zijn in Maart!
    Voor de volgende keer weer een leuke challenge Diana.
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Tineke, het is dan ook een schitterende kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh...wat een leuke verrassing!!!
    Dank je wel Diana, ik ga je zo ff een mailtje sturen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs,

DT team Just a Note